Monday 27 August 2012

Sepetang Bersama Teman Seperjuangan


Assalamualaikum...pada entri kali ini,ingin saya berkongsi sedikit memori indah sebagai kenang-kenangan bagi melembutkan jari-jemari yang agak sudah lama tidak punya coretan untuk dikongsi bersama.Pada sambutan Hari Raya Aidilfitri pada tahun ini yakni 2012 bersama 1433 Hijrah.Teman-teman saya semasa zaman persekolahan menganjurkan "Reunion SMKDSA Batch 2004-2006 (Agama)" bertempat di Terap Inn,Kuala Nerang,Kedah Darul Aman.

  Ha'ah..buat kawan-kawan yang masih belum tahu,saya dulu sebenarnya adalah penuntut aliran Agama...kira ada sedikit pengetahuan dalam pengajian Bahasa Arab tu...misalnya Huwa,Huma,Hom(betul ka x apa yang saya cakap sebab dah x berapa ingat) hehe..maaf kalau ada salah,dulu ingat sebab kena hafal...kalau x dapat hafal kena marah,sedih oo kena marah...x dapat balik awal & keluar makan..hehe..dah makan tu salah 1 hobi,kes naya tu..haks>~_^<

  Sebenarnya bukan nak cerita panjang pun,just sekadar berkongsi cikit cerita,tapi betul seperti apa yang orang kata...bila kita lama x jumpa,makin rindu...macam tu yang saya rasakan bila dah lama x berjumpa dengan rakan2 nie,sekali bila jumpa... uiishh...makin cantik,lawa,hensom serta kacak belaka..haha...best sangat macam omputih cakap sweets moment.Agaknya lar macam mana agaknya bila kita berjumpa time bila dah berkerja serta beranak-pinak nanti..hehe...isshh...x dapat nak gambarkan lagi.

  Namun apa pun saya ingin ucapkan jutaan terima kasih kepada rakan2 yang menghadiri program reunion tu bagi mengeratkan ukhuwah persahabatan antara kita,tidak lupa terima kasih kepada ucapkan kepada saudara Saiful anas selaku pengarah program serta saudara Taufik sebagai pencetus idea bagi menlaksanakan program ini.so,nak cakap panjang pun x ada idea...bukan ada yang nak baca sangat pun,disini saya kongsikan sedikit gambar sebagai kenang-kenangan buat teman (oppsss..gambar cilok dari FB yar,maklumlar x da kamera ..hehe )


*P/S :Untuk tontonan Umum (no sencore)



























No comments:

Post a Comment